Popis produktu HONDA UMK 425 L
Motor | 4-takt Honda GX 25, OHC |
Max. výkon | 0,81 kW / 1,1 HP |
Hmotnost | 5,98 kg |
Max. spotřeba paliva | 0,2 l/hod |
Uchopení | držadlo |
Objem palivové nádrže | 0,58 l |
Množství motorové oleje | 0,1 l |
Převodovka | ocelové kuželové soukolí |
Strunová hlava | ano |
Travní kotouč | ano, 3-zubý |
Záruka | 5 let |
Kombinace komfortu a spolehlivosti
Rozhlédněte se kolem sebe a zkuste na silnicích najít např. automobil Trabant, nebo jiný automobil či motocykl s dvoutaktním motorem. V celém spektru spalovacích motorů zjistíte, že dnes jednoznačně dominuje čtyřtaktní technika. Důvod je zcela zřejmý. Čistota provozu, hlučnost, kultivovanost chodu, spotřeba, snadnost obsluhy. Jako jediný výrobce na světě dnes Honda vyrábí mini čtyřtakní motory pohánějící všechny lehké ručně nesené stroje Honda pro údržbu zeleně. Mezi nejpopulárnější stroje dnes patří motorové křovinořezy a vyžínače. Všude tam, kde křoví příliš bujně roste, vysoká tráva na svažité louce volá po kose nebo potřebujete jen začistit trávník kolem zídky či obrubníku a nechcete přitom „zaneřádit“ hlukem a kouřem své okolí má Honda snadné řešení tohoto nesnadného úkolu. K tomu jsou ještě křovinořezy Honda bezkonkurenční ukázkou kombinace komfortu obsluhy a spolehlivosti.
Výhody křovinořezů Honda
Lehká a přenosná technologie Honda. Již více než 10 let se Honda pyšní výrobou dvou modelů mini 4-taktních motorů GX25 (25ccm) a GX35 (35ccm). Jako výsledek mnohaletého vývoje a zdokonalování, představují dnes tyto motory nejlehčí a nejkompaktnější spalovací motory na světě v této kategorii. Fantastická spolehlivost těchto motorů je dána především profesionální konstrukcí, blokem motoru z hliníkových slitin, uložením mechanických částí na jehlových ložiskách, velkokapacitním vzduchovým filtrem a dalšími technickými finesami Honda. Na obou motorech je patentována celá řada originálních konstrukčních řešení, včetně unikátního systému mazání (Honda RSPLS – Rotary Slinger Pumping Lubrication System – tlakový systém mazání olejovou emulzí), který zajišťuje mazání motoru v celém rozsahu náklonů 360° nebo v karburátoru nové akcelerační palivové čerpadlo, které při přidání plynu okamžitě motor „nakrmí a nakopne“ jeho výkon.
Proč dát přednost 4-taktu před 2-taktem?
Zde Vám uvedeme 5 dobrých důvodů, proč dát přednost 4-taktní technologii:
1. Lehký start
Konstrukční kombinací extra lehkého setrvačníku motoru a mechanickým dekompresním systémem bylo dosaženo podstatného snížení úsilí, nutného pro zatažení startovací šňůry, na pouhých 7,2 kg. To je bezkonkurenčně nejnižší hodnota, která je o 45% nižší, než-li je tomu u tradičních 2-taktů.
2. Nízká hlučnost
V porovnání s předními světovými výrobci 2-taktních motorů, je 4-taktní Honda tišší o 17% - 50%. Navíc vlnové spektrum hluku je posazeno níže, bez vysokofrekvenčních výkyvů, tolik charakteristických pro 2-taktní motory. Pro uživatele je proto zvuk motoru Honda příjemnější a snesitelnější již od samotného nastarování. Snížení hlučnosti motoru za chodu, bylo u Hondy dosaženo jak použitím rozvodového systému OHC s rozvodovým řemínkem snižujícím mechanickou hlučnost, tak i použitím rozměrného a hlavně účinného tlumiče výfuku, redukujícího hlučnost výfuku a sofistikovaným systémem sání se sníženou hlučností nasávaného vzduchu.
3. Snížené provozní náklady a snadná údržba
Jak je všeobecně známo, pro 4-taktní motory není nutné připravovat směs benzínu s olejem. Jako palivo stačí pouze čistý, automobilový benzín. Doporučujeme pro naše motory měnit olejovou náplň každých 50 provozních hodin. V průměru je tak spotřeba oleje o 85% nižší než u dvoutaktních motorů a s tím i nižší náklady na palivo a olej.
4. Nízká spotřeba paliva a delší akční provozní doba
S příchodem 4-taktních motorů Honda se v dané kategorii motorů snížila spotřeba paliva přibližně o 33% oproti srovnatelným 2-taktům předních značek.
Spotřeba paliva při maximálním výkonu:
Honda 4-takt (0,5 l/h) - 2-taktní motor (0,8 l/h)
Mini 4-takty Honda GX25 a GX 35 jsou opatřeny palivovou nádrží objemu 0,55, resp. 0,65 litru, zatímco výkonově srovnatelné 2-taktní motory jsou vybaveny palivovými nádržemi o objemu okolo 0,39 a 0,53 litru. Snížená spotřeba spolu s objemnější palivovou nádrží poskytuje Hondě 2,1 krát, resp. 1,6 krát delší akční provozní dobu na jedno tankování.
5. Nízké emise, kouřivost a zápach
Naše 4-taktní motory prokazatelně produkují o 85% nižší množství oxidů dusíku (NOx) a uhlovodíků (NHC) než produkují 2-taktní motory. Naše motory díky nízkým emisím nemusí být dodatečně vybavovány katalyzátorem. Není proto nutné, k dosažení maximálního výkonu, výfuk motoru dlouhou dobu zahřívat, jako je tomu u motorů s katalyzátorem. U 4-taktů Honda nedochází k hromadění pevných částic v tlumiči výfuku, které způsobují často technické problémy a snižují výkon motoru.
Další klíčové vlastnosti originálních křovinořezů HONDA UMK
Informace k prodeji
Veškeré originální stroje zn. HONDA nejsou určeny k internetovému prodeji a nezasíláme je přepravní službou v krabici!! Pro tyto výrobky jako nadstandardní zboží je vyžadován řádný předprodejní servis* a fyzické předání stroje zákazníkovi na prodejně, popř. na místě u zákazníka. Stroje zn. HONDA rozvážíme do vzdálenosti cca 50 km od naší prodejny v Bašce (okr. Frýdek-Místek).
*Předprodejní servis - obsahuje vybalení stroje z originálního obalu, kontrola kompletnosti dodávky, sestavení stroje, celková kontrola stavu povrchu stroje, v případě spalovacích motorů naplnění provozními kapalinami, kontrola základních funkcí stroje, seznámení zákazníka o správném ovládání stroje a provádění základní údržby, krátká provozní zkouška.