HONDA UMK 450 X

Kód: H730014
Záruka: až 5 let
Výrobce: HONDA
Dostupnost na prodejnách
Baška: Skladem 1 ks
Čeladná: 1 den od objednání
22 490 Kč
18 586.78 Kč bez DPH
Nakup na standardní splátky.Více informací
Rozložená platba
Zaplať jen 1/4 ceny a zbytek později.
4 x 5 622.5 Kč
Bez navýšení!
Informace o rozložené platbě
Více o Rozložené platbě
Jak nakoupíš na splátky v 5ti krocích
  1. Vybrané zboží vlož do košíku. Můžete najednou nakoupit i více výrobků - nezapomeň na potřebné příslušenství ke kupovanému zboží atd.


  2. V košíku zkontroluj objednávku, přejdi na způsob platby a zvol možnost nákupu na splátky ESSOX. Formu dopravy vyber dle nabízených možností a dokonči objednávku.


  3. V dalším kroku budeš vyzván/a k přesměrování na webovou aplikaci společnosti ESSOX s.r.o. (obvykle kliknutím na odkaz nebo logo ESSOXu), kde vyplníš požadované informace v žádosti o úvěr. Nakonec žádost odešli ke zpracování.


  4. Po odeslání žádosti obdržíš e-mailové potvrzení o přijetí žádosti. Výsledek posouzení obdržíš e-mailem většinou do 15 minut od odeslání žádosti. V krajních případech se může posouzení protáhnout do následujícího pracovního dne. (Dbej proto zvýšené pozornosti při zadání svého e-mailu.)


  5. E-mail s výsledkem posouzení žádosti obsahuje odkaz na stažení úvěrové smlouvy a další instrukce k vyřízení.
Splátková kalkulačka
Parametry HONDA UMK 450 X
Motor
4-takt Honda GX 50, OHC
Max. výkon
1,5 kW / 2,0 HP
Max. spotřeba paliva
0,5 l/hod
Uchopení
řidítka
Objem palivové nádrže
0,63 l
Množství motorové oleje
0,13 l
Převodovka
ocelové kuželové soukolí
Strunová hlava
ano
Travní kotouč
ano, 3-zubý
Pilový kotouč
možno dokoupit
Hmotnost
9 kg
Záruka
5 let
Popis produktu HONDA UMK 450 X

Provedení UMK 450X je profesionální model s dokonalým antivibračním systémem.

 

Kombinace komfortu a spolehlivosti

Rozhlédněte se kolem sebe a zkuste na silnicích najít např. automobil Trabant, nebo jiný automobil či motocykl s dvoutaktním motorem. V celém spektru spalovacích motorů zjistíte, že dnes jednoznačně dominuje čtyřtaktní technika. Důvod je zcela zřejmý. Čistota provozu, hlučnost, kultivovanost chodu, spotřeba, snadnost obsluhy. Jako jediný výrobce na světě dnes Honda vyrábí mini čtyřtakní motory pohánějící všechny lehké ručně nesené stroje Honda pro údržbu zeleně. Mezi nejpopulárnější stroje dnes patří motorové křovinořezy a vyžínače. Všude tam, kde křoví příliš bujně roste, vysoká tráva na svažité louce volá po kose nebo potřebujete jen začistit trávník kolem zídky či obrubníku a nechcete přitom „zaneřádit“ hlukem a kouřem své okolí má Honda snadné řešení tohoto nesnadného úkolu. K tomu jsou ještě křovinořezy Honda bezkonkurenční ukázkou kombinace komfortu obsluhy a spolehlivosti.

 

Výhody křovinořezů Honda

Lehká a přenosná technologie Honda. Již více než 10 let se Honda pyšní výrobou dvou modelů mini 4-taktních motorů GX25 (25ccm), GX35 (35ccm) a GX50 (50ccm). Jako výsledek mnohaletého vývoje a zdokonalování, představují dnes tyto motory nejlehčí a nejkompaktnější spalovací motory na světě v této kategorii. Fantastická spolehlivost těchto motorů je dána především profesionální konstrukcí, blokem motoru z hliníkových slitin, uložením mechanických částí na jehlových ložiskách, velkokapacitním vzduchovým filtrem a dalšími technickými finesami Honda. Na obou motorech je patentována celá řada originálních konstrukčních řešení, včetně unikátního systému mazání (Honda RSPLS – Rotary Slinger Pumping Lubrication System – tlakový systém mazání olejovou emulzí), který zajišťuje mazání motoru v celém rozsahu náklonů 360° nebo v karburátoru nové akcelerační palivové čerpadlo, které při přidání plynu okamžitě motor „nakrmí a nakopne“ jeho výkon.

 

Proč dát přednost 4-taktu před 2-taktem?

 

Zde Vám uvedeme 5 dobrých důvodů, proč dát přednost 4-taktní technologii:

 

1. Lehký start

Konstrukční kombinací extra lehkého setrvačníku motoru a mechanickým dekompresním systémem bylo dosaženo podstatného snížení úsilí, nutného pro zatažení startovací šňůry, na pouhých 7,2 kg. To je bezkonkurenčně nejnižší hodnota, která je o 45% nižší, než-li je tomu u tradičních 2-taktů.

 

2. Nízká hlučnost

V porovnání s předními světovými výrobci 2-taktních motorů, je 4-taktní Honda tišší o 17% - 50%. Navíc vlnové spektrum hluku je posazeno níže, bez vysokofrekvenčních výkyvů, tolik charakteristických pro 2-taktní motory. Pro uživatele je proto zvuk motoru Honda příjemnější a snesitelnější již od samotného nastarování. Snížení hlučnosti motoru za chodu, bylo u Hondy dosaženo jak použitím rozvodového systému OHC s rozvodovým řemínkem snižujícím mechanickou hlučnost, tak i použitím rozměrného a hlavně účinného tlumiče výfuku, redukujícího  hlučnost výfuku a sofistikovaným systémem sání se sníženou hlučností nasávaného vzduchu.

 

3. Snížené provozní náklady a snadná údržba

Jak je všeobecně známo, pro 4-taktní motory není nutné připravovat směs benzínu s olejem. Jako palivo stačí pouze čistý, automobilový benzín. Doporučujeme pro naše motory měnit olejovou náplň každých 50 provozních hodin. V průměru je tak spotřeba oleje o 85% nižší než u dvoutaktních motorů a s tím i nižší náklady na palivo a olej.

 

4. Nízká spotřeba paliva a delší akční provozní doba

S příchodem 4-taktních motorů Honda se v dané kategorii motorů snížila spotřeba paliva přibližně o 33% oproti srovnatelným 2-taktům předních značek.

Spotřeba paliva při maximálním výkonu:

Honda 4-takt (0,5 l/h) - 2-taktní motor (0,8 l/h)  

Mini 4-takty Honda GX25 a GX 35 jsou opatřeny palivovou nádrží objemu 0,55, resp. 0,65 litru, zatímco výkonově srovnatelné 2-taktní motory jsou vybaveny palivovými nádržemi o objemu okolo 0,39 a 0,53 litru.  Snížená spotřeba spolu s objemnější palivovou nádrží poskytuje Hondě 2,1 krát, resp. 1,6 krát delší akční provozní dobu na jedno tankování.

 

5. Nízké emise, kouřivost a zápach

Naše 4-taktní motory prokazatelně produkují o 85% nižší množství oxidů dusíku (NOx) a uhlovodíků (NHC) než produkují 2-taktní motory. Naše motory díky nízkým emisím nemusí být dodatečně vybavovány katalyzátorem. Není proto nutné, k dosažení maximálního výkonu, výfuk motoru dlouhou dobu zahřívat, jako je tomu u motorů s katalyzátorem. U 4-taktů Honda nedochází k hromadění pevných částic v tlumiči výfuku, které způsobují často technické problémy a snižují výkon motoru.

 

Další klíčové vlastnosti originálních křovinořezů HONDA UMK

 

Originální křovinořezy HONDA UMK jsou konstruovány pro toho, kdo upřednostňuje komfort a ostatní přednosti 4-taktní technologie se stálým výkonem a kroutícím momentem, nutným pro práci i ve stížených podmínkách.

 

Komfortní rukojeť z kombinovaného plastu a měkčené gumy

Povrch rukojeti je v místě úchopu potažen měkčenou gumou. Do rukou se tak nepřenáší případné nepříjemné vibrace od rotujícího nástroje.

 

Komfortní zádový postroj s pohodlným polstrováním

Křovinořezy Honda jsou v základní výbavě opatřeny komfortním zádovým postrojem s pohodlným a příjemným polstrováním. Svou ergonomií perfektně sednou na každou postavu a nijak nepřekáží při práci ani ženám. Důmyslnou konstrukcí popruhů dochází k dokonalému a rovnoměrnému rozložení hmotnosti stroje na obě ramena souměrně a uživatel tak nepociťuje ani po delší práci únavu. 

 

Kompletní základní výbava

V základním balení křovinořezů Honda jsou obsaženy dva základní žací nástroje (Strunová hlava Tap & Go a čtyřzubý ocelový travní kotouč), komfortní zádový postroj, sada bezpečnostních krytů, ochranné brýle a základní nářadí, vše přibaleno v praktickém vaku.

 

„Torx“ Šrouby

Vzhledem k extrémně vysokým otáčkám 12.000 ot/min. na pracovním nástroji je nezbytně nutné, aby celý křovinořez byl smontován pomocí šroubů, odolných vůči vysokofrokvenčním vibracím. Speciální hlavy použitých šroubů ve tvaru hvězdičky dovolují, při montáži či údržbě, utažení vysokým dotahovacím momentem tak, aby jejich dotažení spolehlivě odolalo vysokofrekvenčním vibracím, vyvolávaným rotujícím pracovním nástrojem.

 

Pohyblivá ovládací rukojeť ve dvou rovinách

Pro dokonalé vyvážení a rozložení hmotnosti stroje na postroj a optimální polohu všech ovládacích prvků na konkrétní postavu uživatele, lze ovládací rukojeť snadno a pohodlně nastavit do potřebné polohy bez použití nářadí.

 

Vysoce odolná úhlová převodovka

Úhlová převodovka je vyrobena přesným litím hliníkových slitin a je mnohem odolnější vůči nárazům než běžné, lisované převodovky. Největším nepřítelem pro úhlové převodovky je prach a namotávání trávy; z důvodu minimálních vůlí, jsou všechny pohyblivé části úhlového převodu a styčné plochy úhlových převodovek Honda velmi přesně spasovány a pro spolehlivé utěsnění je použito trojité ochrany na rozdíl od běžného, dvojitého nebo dokonce jednoduchého. Tak Honda zaručuje dokonalou ochranu vysokotáčkových úhlových převodů proti prachu a namotané trávě.

 

Ložiska s bezdotykovým, štěrbinovým utěsněním

Takovýmto způsobem utěsněná ložiska se používají také například v zařízení NASA. U těchto ložisek nedochází ke kontaktu tešnění s rotující částí a nedochází proto k opotřebení v důsledku tření a jsou tak nejvhodnějším řešením pro vysokootáčkové stroje, které je nutno perfektně ochránit proti prachu. Navíc díky bezdotykovému těsnění nedochází k tepelné zátěži těsnění a následnému rychlému stárnutí těsnění jako je tomu u běžného, kontaktního hřídelového těsnění.

 

6-ti drážková náhonová hřídel

Toto konstrukční řešení zaručuje maximální míru přenosu síly od motoru na pracovní nástroj oproti nespolehlivému, klínkovému spojení.

 

Antivibrační spojka

Vývojové středisko Honda R&D zkonstruovalo odstředivou spojku složenou ze dvou částí, kdy je mezi obě části vložena absorbční vložka, pohlcující vibrace. Nepříjemné vibrace  od motoru jsou tak spojkou absorbovány a nejsou dále přenášeny na ovládací rukojeti. Obsluze je tak poskytována vysoká míra komfortu bez znatelných, nepříjemných a zdraví nebezpečných vibrací.

 

Strunová hlava Tap & Go

Poloautomatická strunová hlava zajišťuje optimální dávkování žací struny dle míry její opotřebení. Pokud je struna zkrácena opotřebováním, stačí během rotace strunové hlavy klepnout o zem, dojde tak k mžikovému uvolnění zámku struny a odstředivou silou se struna automaticky prodlouží. Strunová hlava Honda má průměr 125 mm a pojme tak o 56% více náhradní struny, než-li standardní strunové hlavy o průměru 100 mm.

 

Ochranný kryt typu 2 v 1

Pokud potřebujete jako pracovní nástroj použít 3 zubý či jiný travní žací kotouč, stačí jednoduše od rozměrného ochranného krytu oddělit pouze spodní ochranný proužek se zařezávacím břitem pro žací strunu. Není tak nutné pořizovat pro každý žací nástroj zvláštní kryt a dle potřeby kryty měnit.

 

Odolný zařezávací břit žací struny

Při použití strunové hlavy, je ochranný kryt opatřen ochranným pruhem s odolným zařezávacím břitem. Ten slouží k automatickému zakrácení žací struny na předepsanou pracovní délku při případném prodlužování optřebované struny (viz. Strunová hlava Tap & Go). Jiní výrobci mnohdy používají plastový břit, který brzy ztratí svoji účinnost. Honda používá břit ocelový, který lze v případě nutnosti nabrousit. Byť se to zdá zbytečné, ale perfektní funkce tohoto břitu je z hlediska funkčnosti a bezpečnosti zcela zásadní. Profesionálové jiné ochranné kryty než s ocelovým břitem nemohou použít.

 

Robustní úhlová převodovka

Během práce musí samotná převodovka snášet ohromné nárazy a zatížení. Proto je blok úhlové převodovky u Honda opatřen symetrickými žebrovými výztuhami, které poskytují převodovce dostatečnou pevnost i do nejtěžších podmínek použití.

HONDA UMK 450 X

Zadejte prosím své jméno
Email, na který Vám přijde odpověď
Zadejte kontaktní telefon
Vaše přání, alespoň 3 znaků
Hlídání produktu
Zadejte podmínky a email, na který chcete poslat zprávu při splnění těchto podmínek