Pohonná jednotka PJGCV160 GLOBAL - EKO DOTACE VARI

Popis produktu Pohonná jednotka PJGCV160 GLOBAL - EKO DOTACE VARI

MotorHONDA GCV 160, 4-takt OHC
Výkon4,1 kW / 5,5 HP
Objem palivové nádrže1,1 l
Objem olejové náplně0,55 l
Hmotnost20 kg

Pozor akce EKODOTACE byla oficiálně výrobcem VARI ukončena dne 24.11.2020. U nás pohonné jednotky na ekodotaci ještě skladem máme, ale akce platí pouze do doby, než se u nás vyprodají (pak již nelze z VARI objednat za cenu ekodotace). Proto v případě zájmu doporučujeme řešit co nejdříve.

 

VYMĚNIT STARÝ MOTOR ZA NOVÝ SE TEĎ VYPLATÍ

EKO DOTACE VARI

  • Vlastníte starší TERRU nebo VARI-system?
  • Máte problémy se startováním starého dvoutaktního motoru?
  • Zdědili jste kompletní VARI, kde motor již dosloužil?
  • Nebaví vás neustále opravovat náladový dvoutaktní motor?
  • Chcete vyměnit starý neekologický smradlavý dvoutakt za moderní silný čtyřtaktní motor s nízkou spotřebou?

MÁME ŘEŠENÍ!

 

Přineste k nám svůj starý, třeba i nefunkční dvou či čtyřtaktní motor s řídítky a odstředivou spojkou 80mm (tzn. pohonné jednotky, používané na strojích TERRA nebo VARI-systemu; akceptujeme i pohonné jednotky pro pohon TERRA nebo VARI-Systemu od jiných výrobců), získáte v rámci EKO-DOTACE slevu 6.000 Kč na nákup nové pohonné jednotky VARI s motorem HONDA GCV 160 GLOBAL včetně nových řídítek, příruby a spojky.

 

Získáte novou pohonnou jednotku s čtyřtaktním motorem HONDA GCV 160 včetně plné záruky za skvělých 13.590 Kč s DPH.

 

Vaše TERRA nebo VARI-system dostane nové srdce.

 

Technické informace

 

Čtyřtaktní motory lze bez zvláštních úprav provozovat na starších převodovkách T-20 a DSK-317 po jednoduché výměně upínacích nýtů. U převodových skříní T-19 a DSK-316 je nutné přestavět i převody pro provedení čtyřtakt. Pro přesnější technickou konzultaci nás prosím kontaktujte.

 

Akce je omezena počtem motorů a může být po vyprodání kdykoliv ukončena.

 

Nová pohonná jednotka PJGCV160 s motorem HONDA GCV160 slouží k pohonu převodových skříní VARI a přímopřipojitelných strojů. Byla vyvinuta k novému systému VARI GLOBAL a oproti předchozí generaci pohonných jednotek VARI systemu má celou řadu vylepšení.

 

Pohonná jednotka má novou přírubu s antivibračním připojením řídítek, které snížilo vibrace o 20%. Řídítka mají nový design s důrazem na ergonomii a zvýšení tuhosti hlavního nosníku. Výškové i stranové nastavení rukojetí lze snadno provést přímo z místa obsluhy. Díky snížení hmotnosti na pouhých 20 kg se pohonná jednotka snadněji přenáší. Součástí pohonné jednotky je automatická tříčelisťová odstředivá spojka. 

 

Vertikální motory HONDA GCV jsou vyráběny především pro výrobu zahradní techniky jsou jsou travní sekačky, kultivátory, zahradní traktory, ale samozřejmě i jiné.

 

Konstrukce těchto motorů zahrnuje v sobě mnoho unikátních prvků, jako jsou například Uniblock (hlava motor a válec tvoří jednu část), rozvodový systém OHC a jiné, snižující počet mechanických prvků uvnitř motoru. Tato konstrukční řešení zajišťují nízkou hlučnost motoru, vysoký výkon a životnost motoru.

 

Výhody modelové řady GCV:

  • Inovativní: uniblock konstrukce válce a vestavěný rozvodový řemen 
  • Tichý: méně mechanických komponent produkujích hluk 
  • Lehký: vysokovýkonné materiály pro snížení hmotnosti 
  • Spolehlivý: vestavěný rozvodový řemen je bezúdržbový po celou životnost motoru 
  • Ekonomický: nejnižší spotřeba paliva ve své kategorii 
  • Snadno startovatelný: unikátní technologie Honda 
  • Výkonný: nejvyšší poměr výkonu a obsahu motoru 
  • Přátelský k životnímu prostředí