Servis sekaček

Naše služby prodejem nekončí. Provádíme také záruční i pozáruční servis sekaček. Servisujeme všechny sekačky co jsme prodali.

Můžete se na nás obrátit s předsezónním servisem na sekačku či v případě jakéhokoliv problému v záruce či mimo záruku.

Nejčastěji klienti využívají posezónní/předsezónní servisy sekaček. Mimo to, že sekačku budete mít připravenou na další sezónu, prodloužíte si také záruční dobu.

Běžná záruční doba je 2 roky (servis si provádí sám uživatel).

Záruku je možné prodloužit v případě, že sekačku budete u nás 1x ročně servisovat. 

 

Sekačky Honda - záruka až 5 let

Sekačky Stiga - záruka až 5 let

Sekačky AL-KO - záruka až 6 let

Sekačky Weibang  - záruka až 4 roky

 

Posezónní/předsezónní servis je na náklady zákazníka a provádí se výhradně v termínu říjen - únor. V jarních měsících se čekací doby prodlužují.

 

Cena servisu benzínové sekačka s pojezdem:

1200 Kč vč. DPH + materiál (motorový olej, čistící a mazací prostředky celkem cca 100 Kč)

Cena platná od 1.3.2022

                                                       

Co obsahuje servis sekačky ??

  • výměna motorového oleje
  • vyčištění nebo výměna vzduchového filtru (výměna filtru se provádí dle jeho stavu zpravidla po 2 až 3 letech provozu, cena filtru obvykle cca 200 Kč dle typu)
  • kontrola/vyčištění zapalovací svíčky
  • kontrola a seřízení otáček motoru
  • kontrola palivového vedení
  • nabroušení a vyvážení nože
  • dle typu demontáž krytu řemene pojezdu a vyčištění prostoru pod kytem
  • kontrola řemene pojezdu
  • demontáž zadních kol a promazání pojezdu - hnacích pastorků
  • kontrola zapínání pojezdu případně jeho seřízení
  • vyčištění lapače jisker (dle motoru)
  • kontrola bezpečnostních prvků
  • kontrola celkového stavu sekačky a celkové odzkoušení
  • zapsání garanční prohlídky do servisní knížky a zapsání prodloužení záruky
  • odeslání SMS s informací, že sekačka je připravena k vyzvednutí