Pohonná jednotka PJXP200 GLOBAL - EKO DOTACE VARI

Popis produktu Pohonná jednotka PJXP200 GLOBAL - EKO DOTACE VARI

Motor4-takt VARI XP-200
Výkon6 HP
Max. kroutící moment10 Nm
Objem palivové nádrže1,3
Objem olejové náplně0,6 l
Hmotnost23 kg
Max. svahová dostupnost motoru20°

VYMĚNIT STARÝ MOTOR ZA NOVÝ SE TEĎ VYPLATÍ

EKO DOTACE VARI

  • Vlastníte starší TERRU nebo VARI-system?
  • Máte problémy se startováním starého dvoutaktního motoru?
  • Zdědili jste kompletní VARI, kde motor již dosloužil?
  • Nebaví vás neustále opravovat náladový dvoutaktní motor?
  • Chcete vyměnit starý neekologický smradlavý dvoutakt za moderní silný čtyřtaktní motor s nízkou spotřebou?

MÁME ŘEŠENÍ!

 

Přineste k nám svůj starý, třeba i nefunkční dvou či čtyřtaktní motor s řídítky a odstředivou spojkou 80mm (tzn. pohonné jednotky, používané na strojích TERRA nebo VARI-systemu; akceptujeme i pohonné jednotky pro pohon TERRA nebo VARI-Systemu od jiných výrobců), získáte v rámci EKO-DOTACE slevu 6.000 Kč na nákup nové pohonné jednotky VARI PJXP200 včetně nových řídítek, příruby a spojky.

 

Získáte novou pohonnou jednotku s čtyřtaktním motorem VARI XP-200 včetně plné záruky za skvělých 10.990 Kč s DPH.

 

Vaše TERRA nebo VARI-system dostane nové srdce.

 

Technické informace

 

Čtyřtaktní motory lze bez zvláštních úprav provozovat na starších převodovkách T-20 a DSK-317 po jednoduché výměně upínacích nýtů. U převodových skříní T-19 a DSK-316 je nutné přestavět i převody pro provedení čtyřtakt. Pro přesnější technickou konzultaci nás prosím kontaktujte.

 

Akce je omezena počtem motorů a může být po vyprodání kdykoliv ukončena.


 

Pohonná jednotka VARI XP-200 má novou přírubu s antivibračním připojením řídítek, které snížilo vibrace o 20%. Řídítka mají nový design s důrazem na ergonomii a zvýšení tuhosti hlavního nosníku. Výškové i stranové nastavení rukojetí lze snadno provést přímo z místa obsluhy. Díky snížení hmotnosti na pouhých 23 kg se pohonná jednotka snadněji přenáší. Součástí pohonné jednotky je automatická tříčelisťová odstředivá spojka. 

 

  • Objem motoru: 196 cm3
  • Výkonová třída: 6 HP
  • Garantovaná svahová dostupnost motoru 20°
  • Nízká spotřeba paliva cca 0,8 l/hod
  • Snadné startování
  • Litinová vložka válce
  • Vysoký kroutící moment přes 10 Nm
  • Integrovaný antivibrační systém
  • Řidítka nastavitelná stranově a výškově z místa obsluhy
  • Automatická odstředivá spojka 80 mm